Adsense Script

2012年12月19日 星期三

國皇之家祝大家聖誕快樂(自製的聖誕咭)

又到聖誕喇! 趁未世界未日同埋而家大家未開始忙......


國皇之家先係blog 呢度祝大家聖誕快樂先~



同之前幾年一樣, 至Mancent出世開始,

我地都會係電腦度自製聖誕咭...之後我地都會寄聖誕咭俾親戚朋友,


今年係Mancent第3 年過聖誕, 同時亦係Marcus 既第一 年過聖誕,

睇番之前個幾年自己整既聖誕咭...都睇住Mancent 一路一路咁長大..

好似下面既幾篇當時寫落既blog 


2010 年- Mancent 識得行啦



2011-祝大家聖誕快樂

仲記得Mancent 好想喊咁款

媽咪:  人地都唔識字,仲咩叫人寫聖誕咭?



2011 - 自製聖誕咭



到左今年2012 變做一家四口...有左Marcus 細佬仔~


又被我迫去寫聖誕咭....


(其實都係叫佢簽個名咁大把姐)





今年特別D...Marcus 都要幫下手~



Marcus: 嗄..媽咪..我得四個月jar....唔好玩我啦~ 



最後Marcus 用絕招:流口水


滴濕晒D聖誕節咭為理由...可以走甩唔駛既命運~




其實大家自製聖誕咭一D都唔難

又可以整番去比老師/朋友仔/..甚至男女朋友都得~


1.先揀四幅相

2. 先用"FIle->New->Open Files" /開啟舊檔   開番個background 個張(主力)

3. 之後先用Photoshop 張佢地放埋一齊
    "File->Insert" .置入

4. 整番細佢..啱番個Size e.g. 200 x 100

5. 再重複 3-4 兩次

6. 最後加番個Merry Christmas 個字就OK

7. Save as JPG (另存新檔)

8.記住唔好係呢度加框 (white boarder)

9. 出黎既File size 最好有 1M 以上

10 拎去到快圖美晒相3R or 4R..去到揀白邊/唔要日期/全相出就可以了

11. 大家睇下晒出黎既相....都真係好過e-mail / softcopy or 一個Whatsapp 架..

12. 咁先有果個聖誕快樂既感覺架~

13. 成本都係晒相$ 大約 $1.4 ,連埋郵票$1.4 ,加晒都係 $2.8




我地仲偷偷晒左Marcus 既出浴照比我地親戚朋友



希望收到聖誕咭既....同而家係blog 度有機會望到既...
都祝妳地同妳地既小朋友/BB

Merry Christmas and Have a Happy New Year 






沒有留言:

張貼留言