Adsense Script

2013年6月29日 星期六

bossini X Bom City 木棉寶堡職業體驗之旅-車手篇

上個星期日我地一家四口+M and M+  姑姑一齊出動去左Bom City 木棉寶堡


真係好多謝bossini 既PR 邀請我地去試玩.


我地仲著左Cars 反斗車王系列  既衫出席呢個blogger event,


要扮劉華既烈火戰車...唔著McQueen 點得?


大家睇左Mancent 下面幅相....想唔想仔仔女女好似Mancent 咁型仔...去體驗一下賽車之旅??


[架真真係比小朋友自己揸架]

大家當然想知好唔好玩...值唔值得去...?


同日本個果職業體驗城  Kidzania ?台灣 Bady Boss ?大陸既麥魯小城 有咩分別?




今日睇住呢 "車手篇" 先..


下星期又有時間....黎緊仲有Mancent 同Marcus 既"職業體驗之旅-醫生/護士篇 " 可能仲有警察篇..

之後自己就可能有個Feel 大家.


---------------------------------------

因為我地早到可以週圍行下影下相

[bossini 當日包左場比D 親子blogger 四圍參選一下/ 影相 ]

Mancent : 做賽車手要練下D體能先...





Mancent仲坐左警車同救護車[下一篇group 埋先一次show 比大家睇]


Note : 因為細佬仔係後面瞓左, 暫時未有佢份出場住!





嘩...人齊喇! 今日都有好多Blogger一齊玩架!

個個都著晒 Bossini 既反斗車王衫...


(不過大部分男仔先有份)

不得不提bossini 今次Summer Collection - Cars系列 真係犀利..

連係外國既呔媽/呔仔/細細都有份著架



圖片來源: 騎呢.weak7.卜車呔 (我地都係佢地Fans)
當然香港既blogger :





HeemHeem@Heem家blog!
仲有重出江湖既飛家/飛媽 (佢地考完小學D Exam 啦)

@六月飛家   
Daidai & pipi 

由於要配合番個車手look....佢地3個仲著埋同一款衫Bossini 反斗車王添, 真係制服呀!



不過呢幅爸影得幾好..我覺得..個個都好留心 PR 姐姐/ 導師講解黎呢度做咩.............








關於木棉寶堡

木棉寶堡為一個室內社會戲劇遊戲的教育平台,是全港首間「體驗學習」的創意空間。我們邀請了慈善機構智樂兒童遊樂協會擔任我們的遊戲顧問,課程由教育心理學家及專業團隊設計,揉合教育和娛樂的元素,讓孩子於有趣的真實場景自由探索。



我們為家長及孩子提供各種趣味性的主題遊戲情節,透過角色扮演,將現實世界中的各行各業展現孩子眼前。學習該角色專業的認知和體驗,從而豐富對社會的認知,培養孩子的價值觀及技能。

霍爾蘭職業類型論






一般人認為醫生
律師都是「好」的職業,但我們相信沒有最好的工作;工作的高績效和滿足感其實源自員工與工作的適配度 (goodness of
fit)。因此,木棉寶堡根據霍爾蘭職業類型論,讓孩子能接觸日常生活的各行各業。透過一個實作平台,一方面讓孩子明白不同行業的運作,豐富對社會的認
知;另一方面讓孩子認識自己的職業性向,發展孩子的未來。

[注意: 做咩職業係無年齡限制...只要企度....肯跟D導師/姐姐上堂就可以]

日本/大陸果D有年齡限制架



首先Mancent第一份工係油站入油員..

之後仲要做埋埋車手加清潔員

見到Mancent真係好留心聽d姐姐講解

 姐姐講授完..大約5 分鐘就開始工作啦~




Marcus 細佬仔係呢個時候都起身喇!

Marcus : 等我都行開一邊換返件車手衫衫先




[我地仲帶左D玩具去比Marcus 玩]


到Mancent入油喇, 你睇佢個樣幾認真 (拎去支油槍先)




之後就要自己擰開個油蓋......放支油槍入去






真係有望真個Display架!

Miss姐姐 話要入夠 200...太多又唔得..太少又唔得架




我一樣野我真係好surprise既就係Mancent真係好留心聽架!

事源Mancent做入油員個時d姐姐話見到個Display去到200就要拎開支油槍,

Mancent竟然真係見到個Display去到200識得拎開支油槍, 可能你地覺得呢件係好普通事,

但係作為一個媽咪, 見到佢做到真係覺得佢大個仔架!






由於Marcus 太細個仔...隻腳太短....Marcus 係油站既另一邊(扮)做賽車手 ~






無得上架烈火戰車玩使唔使咁唔開心呀?




到Mancent上車做車手喇 ! 幾咁有型





[抄下烈火戰車D對白先]

媽咪 (梁詠琪):有時候我真的覺得好奇怪


媽咪 (梁詠琪):我看你盯著那部車,盯著引擎的樣子


媽咪 (梁詠琪):你喜歡它甚麼?


Mancent (劉德華):喜歡它快







Mancent (劉德華):阿媽,
我喜歡它們,是因為它們令我有鬥志
它們會鼓勵我挑戰自己
當我騎上它們的時候
發現風在我前面
我加油,它們會幫著我跟風比賽
我趴低,減低風阻
往前飆,往前飆
結果我贏了風
.....



爸爸媽媽係呢度睇Mancent 個背影..真係好型呀 !!!!!!!




仲自己轉灣/ 加速 /減速




睇埋段影片先感受Mancent 既 Chok Look

youtube video : http://youtu.be/cy2JEI4UGGA

[自己轉彎加停車/落車]


Mancent 問仲可唔可以玩多次..不過仲有小朋友未玩....




下次再黎過啦..因為仲有第二個Task /工作先做架



Miss 等個個小朋友玩完車車.......就要幫架車做番清潔啦~

(比下一組既小朋友玩)




玩完之後..個個都會有個"印仔"  印落去本Bom city 書書度










最好好辛苦先賺到 $5 Bom City money...

呢個亦係其中一個好重要既課題...

原來先靠自己努力先可以賺到金錢

之後老師仲教埋D小朋友..其實父母賺錢都好辛苦架..









最後..可以臨走用D Bom City money 去換禮物架~







Marcus 都有賺左 $5...姐姐:有咩係食得架??



下一張相就會唔見左Marcus

因為Marcus 由於企得唔係好穩..跌番落去lu





最後兩兄弟換既野都唔同

Mancent 換左少少Candy, 我地幫Marcus 換左貼紙~







個人感想: 


呢D職業體驗之旅 ? 雖然日本/大陸/台灣都有

不過都係語言/溝通問題..

係 Bom City ..全部女老師都好nice..全廣東話對答

起碼一個個Step 都知做咩..特別 Mancent 3 歲幾..


去其他國家..好似用日文....小朋友都係一舊雲....雖然去過既朋友都話...

日本用身體語言都ok...

不過理解一定唔夠母語咁好~

有D朋友去台灣...安排左去Baby boss ...成日任佢玩....

不過由於
語言/溝通問題...佢話隔住玻璃窗睇....阿女真係唔係好知要做咩0架... (個女仔四歲幾).... 之後玩左半日做個5樣野.. 佢都唔想再玩

Mancent 咁細....好似去baby boss /
國語一定唔明..亦一定無咁投入..

而今日只係玩士入油員

今日佢都不知幾Enjoy ~


下一篇會寫多d..Mancent 哥哥點樣做護士...照顧細佬架~


沒有留言:

張貼留言