Adsense Script

2013年6月21日 星期五

兩兄弟 Mancent and Marcus 係怪獸大學畢業啦

上一篇blog 怪獸大學開學啦! 如何跟毛毛同大眼仔申請學生證

整完張學生證又食埋怪獸大學迎新套裝(午餐盒)之後做咩呢?

原來要去正式上堂啦~ 體驗「怪獸」式校園生活!




Mancent 同Marcus 出發去怪獸大學既美術坊學習繪畫~
畫咩?? 原來係畫師兄-高材生大眼仔(少年版)

Manent  即刻好苦惱! ....咬筆ing




Marcus : Mancent 哥哥..你比心機啦~ 我同d 迪士尼d 姐姐打深下怪獸大學d 情報先..



Mancent : 細佬, 我都係得三歲..你搵爸爸幫下手啦



爸爸: 好啦......大家唔好"斬"眼....等永勝爸爸露兩手比大家睇.

爸爸: 我本身都係一個藝術畫家....不過而家何嘗唔係一個唏噓既豬肉佬??




註: 文迪 "斬"眼. "斬唔識寫加打....唔係想斬怪獸師兄大眼仔  
正字: 
眨眼

永勝:叫妳係怪獸大學進修多幾年書先架啦~




有爸爸同哥哥係度......

Marcus 好努力逃學中...爬..爬..爬..

逃學威龍??? 周星星同學...你唔係比心機上堂架咩??



不過一離開動畫藝術教室

好快比媽媽捉番住......

Marcus : 走唔甩tim...




唔同既驚嚇學院有唔同標誌 (德智體群美??)



大家睇下"爸爸"既畫出黎既大眼仔大(大學版) 似唔似 ??



註: 其實幅畫係.........

怪獸大放學......去邊度玩????


最後臨走去左美國小鎮大街.....因為成個香港迪士尼樂園暑假都會有好多怪獸大學既精品

比大小朋友過完暑假..開學可以買新文具啦﹗




見到報紙/Media 既model 著晒d怪獸主題衫同埋服飾



我就好鍾意Model 手上果隻大眼仔手錶



差d買左番國皇之家~



仲有其他怪獸大學既紀念品








最後..大家番到屋企..記得去番下面Download 番畢業證書呀~
https://www.hkdl.hk/summer/certification/zh_HK






Mancent 同Marcus skip 左幼稚園/小學/中學

今日係怪獸大學畢業啦!!!

Mancent 同埋 Marcus 


雖然唔知你兩兄弟大過叻唔叻??


唔知係會唔會真係大學畢業...


不過就算係好彩入到大學,又唔代表真係叻。


如果入唔到無法子,要出人頭地又未必要讀書/大學畢業


最緊要你地開心健康成長,我地一家人開開心心..


雖然比唔到d 咩你地


我地會盡力我地能力培育你....陪住你地快樂成長就足夠...


身為怪獸家長既我地,見到M&M 學有所成,好感動呀 !!





溫馨提示:
怪獸大學迎新日係暑假先有...9月1日就會關閉,要去體驗驚嚇學院

入讀各個課程,成為怪獸大學畢業生!

就要趁暑假時去啦~

http://park.hongkongdisneyland.com/hkdl/html/Summer/zh_HK/index.html?CMP=KNC-SemSum13GoogHkMonUMiS#/landing



其他迪士尼Blog 參考:

我係一個唏噓既豬肉佬 (怪獸大學新任務)

怪獸大學開學-如何跟毛毛同大眼仔申請學生證/畢業證書

迷離莊園-迷離大宅真面目(音樂加特別效果影片)迪士尼「星級怪獸之旅」(Part 4)-新怪獸公司人物加毛毛出場
怪獸大學電影

導演 :Dan Scanlon
演員 :配音: 比利基斯度, 尊古曼片長 
上映 :11.7.2013


故事簡介


貴為「怪獸公司」最頂尖的「驚嚇專員」,毛毛和大眼仔並非一出世就識得嚇壞細路;

這對拍住上冇失拖的好兄弟更非初相識就一見如故…… 迪士尼.彼思動畫為兩個最受歡迎的角色推出「前傳」。

由《超人特工隊》(The Incredibles)、《沖天奇兵》(Up) 班底傾力炮製,

《怪獸大學》把故事推前10年,回到毛毛和大眼仔的大學時代,

揭開這對活寶貝鮮為人知的過去!


大學新生毛毛和大眼仔一見面就擦出火花,

完全頂唔順對方,日日鬥個你死我活,

不過他們因為共同面對被趕出校的危機,被迫化敵為友,

展開歷險,最終更成為一起出生入死的最佳拍檔!













沒有留言:

張貼留言